Wandeling naar Leiden

foto van Rachelle Stark.
Zo nu en dan heb ik vrije tijd en kan ik eindelijk weer eens mee naar Hollandse plaatsen met mijn ouders. Ik vind het persoonlijk echt heerlijk om er even met mijn familie uit te zijn en nieuwe plekken in Nederland te verkennen.

Dit keer zouden wij samen 11 kilometer lopen vanaf Hoogmade tot aan Leiden. Deze wandeling is een onderdeel van het Marskramerpad.



foto van Rachelle Stark.
Wij begonnen in Hoogmade. Voorheen had ik nooit van deze plek gehoord en dit is nou precies weer een reden waarom ik maar al te graag met mijn ouders op pad ga. Deze plekken zou ik waarschijnlijk nooit bezoeken als ik mijn ouders niet had, die via allerlei boeken de meest aparte en Hollandse wandelingen doen. 
foto van Rachelle Stark.
De wandeling bracht ons verder langs het water, waar vele bootjes met Hollandse vlaggetjes voorbij kwamen. Het weer viel ook niet tegen, de zon heeft ons een prachtige dag bezorgt.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
Na Leiderdorp (waar wij ook nog doorheen liepen) kwamen we dan eindelijk in de stad Leiden! Wat kan ik zeggen? Kleurrijk, vrolijk, levendig en top om tussendoor nog even te winkelen. Behalve de kleine winkeltjes met aparte spullen heb je ook de gewone kledingwinkels ter beschikking.

We hebben op en top genoten. Mocht je nou nog meer van Leiden willen ervaren, raad ik je aan een wandeling te maken door Leiden als er markt is. Het is er dan extra gezellig en de verse producten geven je trek!
- Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten