Dit zijn de 16 modellen van HNTM 2017

Yes, het werd tijd! Na vijf dagen achter elkaar mini afleveringen van de casting te hebben gezien, zijn dan eindelijk de deelnemers bekend!

De castingdagen zelf, vond ik iets apart. Voor de inschrijvingen moest je minimaal 1.74 zijn. Eenmaal op de casting werd een meisje geweigerd, omdat zij te klein zou zijn. Dit vond ik enigszins vreemd!
Hoe dan ook, ik kan er niks aan doen. Ik blijf een HNTM-fan! De castingafleveringen waren helaas zeer kort, maar maandag staat er gelukkig een dikke aflevering klaar. Maar goed, nu de modellen...




  1. Bonita.
2. Chelsey.
3. Chris.
4. Daila.
5. Fabiola.
6. Jamie.
7. Latanya.
8. Lohrenz.
9. Milan.
10. Montell.
11. Quincy.
12. Ritse.
13. Sanne.
14. Sanne.
15. Senna.
16. Veranique.
Allereerst...HOE KOMT IEDEREEN AAN DIE FANTASTISCHE BIJZONDERE NAMEN. Alsof de ouders als wisten, mijn kind wordt model en daarbij hoort een aparte naam. Voor mij klinken ze tenminste allemaal heel bijzonder. Nou ja, afgezonderd van de namen Sanne en Sanne haha. Jup, je las het goed. Er zijn twee Sanne's in dit seizoen.

Behalve de show, lijken de modellen echt totaal andere types dan wat de voorgaande seizoenen te bieden hadden. Dit kan dus ook weer heel interessant worden. Hoe dan ook, acht meiden en acht jongens. En dat allemaal op 4 september 2017 op RTL5 om 20:39.

- Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten