De casting!

foto van Holland's Next Top Model.
Bron: HNTM
Yes, vanavond begint mijn favoriete show weer: Holland’s Next Top Model! De show begint eigenlijk met een soort kick-off dit jaar. We krijgen slechts 5 minuten te zien op RTL 5. Hierin zien wij alleen maar de casting. Het is dus bizar kort, maar desondanks ben ik te nieuwsgierig om niet te kijken.

Ook de tijd is dit keer niet om 20.30, maar om 22.30! Ik was zelf een beetje verbaasd met de kleine veranderingen. Gelukkig las ik het op tijd op de Facebook pagina van Holland’s Next Top Model.
Het leuke is dat Holland’s Next Top Model op Facebook even een leuke post deed over de stereotypen in de show. Aan het einde van komend seizoen heb ik zeker al deze ‘voorspellingen’ wel weer voorbij zien komen. Let’s get started & enjoy!
– Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten