OG3NE in de halve finale!

Vanavond is het dan eindelijk het moment van Nederland! OG3NE gaat ons vertegenwoordigen met het nummer 'Lights and Shadows'. Dit nummer zullen zij zingen als eerbetoon aan hun ongeneselijk zieke moeder.

Ik ben in elk geval benieuwd of zij in de finale komen. Ik las veel positieve reacties uit het buitenland, maar in Nederland is de mening een beetje 50/50. Dus we gaan het zien. Het zou natuurlijk ongelofelijk tof zijn als Nederland de finale haalt!
euro2
Hierboven zie in elk geval de komende landen voor deze avond! Ik ben benieuwd naar Oostenrijk, want Nathan Trent is echt mijn favoriet van deze avond denk ik. Ik twijfel nog aangezien Azerbeidzjan mijn favoriet was van de eerste halve finale. Dit veranderde echter meteen toen ik het live optreden zag. In de clip was deze dame toch wat sterker dan live. Dus fingers crossed, dat Nathan net zo heerlijk live klinkt als in zijn clip!
stem
Vanavond is het in elk geval te zien op NPO1 om 21:00! Veel plezier en vergeet niet nog een stemblaadje te printen ;)!
- Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten