Laatste loodjes.

book, girly_m, and study afbeelding
Bron: Weheartit.

Stress! Ik hoor het mijn medestudentjes alweer naar me roepen hoor! Ik sta op mijn school namelijk bekend als een stressvol studentje haha. Dit betekend uiteraard wel dat ik mijn studie uiterst serieus neem. 

Vandaag was een prachtige dag om naar het strand te gaan, maar ik zat helaas flink te blokken. Over twee weken zijn mijn laatste tentamens als student! Volgend studiejaar ga ik op stage en kies ik een minor (een kleine verdiepende studie). 

Deze komende week is er in elk geval nog genoeg te doen en de koppen cappuccino zijn daadwerkelijk een gift deze dagen. Komende week ben ik projectleider van mijn projectgroepje en moet ik vergaderingen organiseren, optreden als parkmanager van Landal en een pitch inleveren. Een pitch is een filmpje van 60 seconden, waarin ik een oplossing geef voor een bepaald probleem waar het Landal vakantiepark mee zit. Met het filmpje en een managementsamenvatting kan ik een gratis midweek in het Landal park winnen. Maar er zijn ook andere projectgroepen, die een pitch hebben gemaakt. Het beste filmpje zal dus gaan winnen en daarom deel ik vandaag nog niet mijn filmpje in verband met de concurrentie ;)!

Ook heb ik morgen en woensdag alweer een toets, dus tja voorlopig ben ik helaas bezig met dingen die moeten. Het zij zo! Met een beetje mazzel is het het allemaal waard geweest!

- Xoxo

Reacties

Populaire berichten