Ariana Grande - Dangerous Woman Tour

foto van Ariana Grande.
Afgelopen week was hectisch! Feyenoord werd kampioen, Moederdag, verjaardagen, een boete bij de trein en de DANGEROUS WOMAN TOUR VAN ARIANA GRANDE! Dit laatste was natuurlijk super leuk!


Hoe dan ook, vandaag kan ik er dus eindelijk eens over schrijven! Ik ging met mijn zusje richting Amsterdam op een prachtige zondagmiddag en de sfeer was bij iedereen vrolijk (behalve dan bij die conducteur die mij een boete gaf ondanks mijn studenten OV!)
Rond 18.00 kwamen we aan bij de toen al lange rij voor het concert in het Ziggo Dome voor Ariana Grande. Gelukkig stonden wij gelijk in de goede rij, want er was dus een aparte rij voor de zit- en staanplaatsen. Dit was overigens puur toevallig, want uit enthousiasme pakte Channah en ik de eerst rij die wij zagen.
Ondanks de drukte en de vieze troep op straat kwamen we veilig en schoon binnen. Het eerste optreden was van Victoria Monet. Echt een top zangeres. Deed mij denken aan een soort van Beyoncé. 
Aangezien ik nog geen tijd heb om alles tot een video te maken, deel ik vandaag maar gewoon de ruwe beelden van de optredens.
Zangeres BIA was de tweede artiest in het voorprogramma. Dit was toch weer een andere stijl muziek, maar net zo leuk. Ik bleek achteraf zelfs al muziek van haar te horen.
En dan was eindelijk het moment daar, Ariana Grande live! Dat is toch echt geweldig om mee te maken, want haar stem is prachtig. Haar live zien, was toch echt een bucketlist dingetje.
Het hele concert was uiteindelijk weer een hele ervaring en ik ben blij dat ik ook eindelijk weer eens een keer een concert zag. Al was het wel af en toe zoeken waar Ariana Grande nou liep. Soms was ik haar kwijt door de lampen en soms ook door die enorme overvloed aan mobiele telefoons. Dus hopelijk gaat het Ziggo Dome deze dingen ooit eens fixen.
- Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten