Wanneer begint Pretty Little Liars?!


Bron: Netflix Nederland

Riverdale, 13 Reasons Why, Gossip Girl... maar van alle series ben ik toch heel erg blij, dat deze serie binnenkort weer aangevuld wordt op Netflix, namelijk: Pretty Little Liars! Ik kan mij vorig jaar nog herinneren hoe lang het duurde, voordat het pas in Nederland te zien zou zijn. Dit jaar is dat gelukkig anders!


In Amerika zullen de laatste tien afleveringen vanaf 18 april worden uitgezonden. In Nederland hoeven wij gelukkig niet meer lang te wachten! Namelijk 24 april! Gelukkig ook maar, want Netflix gaf mij vorig jaar behoorlijk wat irritaties toen het zo lang duurde voor er eindelijk eens een aflevering op Netflix kwam. Bron: Netflix Nederland.

Anyways, ik hoop dat ik nog een beetje bij ben met wat er allemaal is gebeurd. Unlike my friends, heb ik in de tussentijd geen herhalingsmarathons van deze series gedaan. Simpelweg omdat mijn studie zo super druk is! Maar ja, ik ga het wel meemaken ;)!
- Xoxo Rachelle

Reacties

Populaire berichten