My Birthday!

balloons, party, and pink afbeelding
Bron: WeHeartIt.
Aaaah weer één jaartje ouder! Vandaag ben ik 23 jaar! Oud! Helaas zit het weerbericht niet mee en heb ik een vrij lange dag school. Ik zou het kunnen skippen, maar ik ben alweer zo druk en de vakken, die ik heb zijn oh zo belangrijk! Dus tja, ik moet mij er maar overheen zetten dit keer!
Pas geleden heb ik gelukkig wel wat aan mijn verjaardag gedaan met mijn familie. Op het mooie en zonnige 9 april hebben ik en mijn moeder onze verjaardag samen gevierd. De familie en mijn vriend kwamen gezellig op bezoek. Ook kreeg ik wat leuke cadeautjes. O.a. een kookboek om toffe ontbijtjes te fixen! Dit lijkt mij heel leuk om eens uit te proberen. 
Mijn vriend Andrej gaf mij verder voor mijn verjaardag echt een mega microfoon, die ik kan aansluiten op mijn spiegelreflexcamera en extra Poleriod fotopapier! Dus binnenkort kan ik weer losgaan.
Vandaag vier ik het in elk geval niet zo groots, al gaan mijn vriend, zusje en ik uit eten bij een beachclub! 
Voor de rest ben ik wel een beetje zenuwachtig voor vandaag. Mensen weten dat ik jarig ben en soms voel ik mij eerlijk gezegd wat ongemakkelijk ;)! 
- Xoxo

Reacties

Populaire berichten