Happy Easter!


Bron: WeHeartIt.

Pasen is alweer aangebroken! Heerlijk zo'n lang Paasweekend! Zaterdag had ik een volle dag gewerkt in verband met de Paasdrukte in de groentewinkel. Na mijn werk ben ik vrijwel direct naar mijn vriend gegaan om met hem Pasen te vieren op zondag en deze maandag.
Niet iedereen weet eigenlijk nog waarom Pasen gevierd wordt, maar op Pasen wordt gevierd dat Jezus opstond uit de dood, zodat onze zonden vergeven mogen worden. Zelf ben ik niet gelovig opgevoed, maar één van mijn vriendinnen is dit wel. Dus door haar kom ik altijd wel te weten wat en waarom iets gevierd wordt haha!

foto van Rachelle Stark.
foto van Rachelle Stark.
Anyways, Pasen was voor mij en mijn vriend een leuke gelegenheid om lekker met elkaar te zijn, Riverdale & 13 Reasons Why te kijken, Pokémon Go te spelen en om samen weer eens hapjes te maken.  Jup, zelfs als 23 jarige doe ik eigenlijk nog dingen, die ik waarschijnlijk ook had gedaan als ik nog 15 jaar was! Maar het gaat om het plezier en het samenzijn ofcourse! 
Hoop dat jullie Pasen ook leuk was!
- Xoxo

Reacties

Populaire berichten