Tentamenweken!

flowers, coffee, and pink afbeelding
Source: WeHeartIt.com 
Inmiddels ben ik alweer anderhalve week verder en zitten mijn tentamens er bijna op. Heerlijk! Het blijft altijd een gedoe, want of ik nou ver van tevoren leer of juist ergens aan het einde... ik blijf nerveus die tentamenweken ingaan. 

Ik leg de druk soms ook best wel hoog, maar tot nu toe heeft het er wel altijd toegeleid, dat ik elke toets in één keer heb gehaald en tja, ik heb toch mijn propedeuse binnen één jaar al behaald! 
Ik gok wel, dat ik dit keer een project herkansing heb. We gaan het over een paar uur inleveren, maar ik merk nu al wat foutjes in verwijzing op basis van APA stijl (American Psychological Association). Hier kom ik natuurlijk weer achter rond één uur s'nachts! Maar ja, stay tuned! Het kan nog alle kanten op natuurlijk!
Gisteren een Spaans mondeling gehad op basis van A2 niveau. De zenuwen besprongen mij alweer en het feit dat ik ziek ben deze week draagt er ook niet veel goeds aan bij. Gelukkig had ik wel veel geoefend en liggen talen mij goed. Het resultaat is dus alweer een voldoende! Wat het cijfer wordt, moet nog berekend worden, maar ik kreeg in ieder geval te horen dat het super ging en dat ik sowieso een voldoende heb. Heerlijk! Dit brengt mij weer dichterbij wat extra vrije dagen en op lange termijn meer tijd om mij te focussen op komend blok. 
Vandaag lever ik dus het onderzoeksproject en een rapportageverslag in en dan mag ik daarna eindelijk even bijkomen!
- Xoxo

Reacties

Populaire posts