Nieuwe presentatrice: Holland's Next Top Model!

Afbeeldingsresultaat voor anna nooshin
Mijn favoriete programma wordt in een totaal nieuw jasje gestoken! Presentatrice Anouk Smulders zal vervangen worden door een bekende! Het is namelijk Anna Nooshin, de social media queen!
Vorig jaar kon je haar al regelmatig zien in het programma, waarin ze de modellen o.a. vlogtips bijbracht! Heerlijke baan lijkt mij dat haha! En er is nog meer nieuws!

Behalve dat Anouk Smulders verdwijnt, zal helaas ook de coach Fred van Leer het programma gedag zeggen! Ik zal zijn humor wel gaan missen in elk geval! Verder ben ik ook heel benieuwd wie Fred's rol zal overnemen en of dat ook wel gaat gebeuren.
En dan is er nog iets! Ja ja! Ik had het al een paar jaar in gedachten, maar dacht eigenlijk niet meer dat het er van zou komen. Zeker ook, omdat het modellenprogramma 'The Face' eigenlijk al zo'n concept had, maar het gaat nu toch ook echt gebeuren in Holland's Next Top Model.... ER GAAN MANNEN MEE DOEN!!!
Dit lijkt mij een hele nieuwe twist ! Hoe het ook zei, je kan je nu opgeven als potentieel model voor alweer het tiende seizoen HNTM! Volgens mij zijn de eisen wel, dat je 1,74 moet zijn, maar als je hieraan voldoet zou ik zeggen pak je kans ;)!
- xoxo

Reacties

Populaire berichten