Welcome to Marrakech!

foto van Rachelle Stark.
Finally! Ik en mijn boyfriend gingen op reis! We wilden graag een reis doen, zomaar, puur spontaan! Omdat het kan ;)! Dus dar reden we met de auto naar Weeze Airport (Duitsland) en via Travelbird kwamen we uit op Marokko!

Een land in Noord-Afrika! Super gaaf! In 2012 had ik mijn eerste ontmoeting met Noord-Afrika in Egypte. Nu vier jaar verder ging ik gewoon naar de andere kant! We gingen richting Marrakech, de hoofdstad van Marokko.
foto van Rachelle Stark.
We verbleven in Riad Alida. Na ongeveer vier uur te hebben gevlogen kwamen we aan, werden we mee genomen door smalle straatjes en ineens was daar een deurtje. Toen we binnenkwamen was het mooier dan we hadden kunnen dromen! Echt een mini paleisje! We werden verwelkomt met munt thee, die op een leuke wijze werd ingeschonken.
Na wat te hebben gedronken, vertelde de man uit het hotel dat we de mooiste kamer zouden krijgen. Dat was voor geen woord gelogen! We kregen echt een super kamer!
foto van Rachelle Stark.
Chilling on the rooftop <3!

In de avond ging ik uit eten bij cafe Arabica en het eten daar was LEKKER! Ik nam een tajine Tfaya: couscous, rozijnen, lamsvlees, een bepaald soort boontjes, wortels en nog wat zoete ingredi├źnten. Ik had dit nooit op maar ik moet zeggen, van alle landen die ik ooit heb bezocht, vind ik de Marokkaanse keuken de lekkerste tot nu toe <3! Echt een aanrader als je ge├»nteresseerd bent in culinaire reizen ;)!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire posts