Bijna weekend!

motivation, study, and notebook afbeelding
Bijna weekend YAY! Nog twee weken school en dan heb ik mijn allerlaatste tentamenblok! Ik maak nog steeds kans om mijn P te halen. Op het HBO heb je in elk geval iets genaamd de propedeuse ;)! Maar het is wel ontzettend lastig!

Helaas heb ik dus een herkansing te pakken. Het is een casus voor touroperating en interculturele communicatie. Onbegrijpelijk! Ik vond deze vakken juist leuk! Mijn cijfer was een 3,7... Niet echt hoog dus. Na de inzage van de toets heb ik het cijfer wel iets omhoog kunnen brengen. Namelijk een 4.6! Bijna een punt hoger eyyy ! Maar ja, nog steeds niet genoeg. Best bizar dat ik moet struggelen voor een 5,5. Nooit gedacht!

Anyways als ik deze herkansing niet haal, is mijn kans, door serieus één toets, verkeken om mijn P te halen en om een beurs te krijgen voor een eventuele stage... Echt bagger! Maar ja, die ene toets is wel 3 punten waard....

Verder ben ik druk bezig met Spaans spreken. Schrijven gaat super, maar spreken... tja daar valt nog een verbetering aan te brengen. Met eindeloos veel Duolingo en de liedjes van Basho&Friends probeer ik mij erdoorheen te slaan.

Makkelijk is het niet, want ik ben toch wel erg toe aan vakantie ;)! Anyways ik ga zo maar weer slapen, want morgen wacht de wondere wereld van financieel management mij weer op (ook zo'n heerlijk vak haha). Ik kan in elk geval zeggen, dat gebrek aan uitdaging hier niet van toepassing is...WAUW!

xxx Katy ^^! 

Reacties

Populaire berichten