My birthday!

Afgelopen week was het zover! Weer één jaartje erbij. Nu ben ik 22! Of het veel veranderd I don't know! Waarschijnlijk schat iedereen mij nog steeds 18/19 haha! Maar it's okay ;)!

Ik heb de dag niet heel veel bijzonders gedaan. Mijn verjaardag viel op een doordeweekse dag en ik ben net blok vier van mijn opleiding ingegaan. Dus om alles van school bij te houden ben ik die dag gaan leren in de tuin en met mijn nieuwe project aan de slag gegaan. We hebben volgende week weer een deadline voor ons Plan van Aanpak. Ik ben gewoon graag vooruit aan het lopen, omdat het laatste blok echt bikkelen wordt.

Mijn eerste herkansing heb ik helaas al te pakken: een casus over touroperating en interculturele communicatie. Interculturele communicatie vind ik wel een leuk vak, maar helaas is dat niet te zien geweest in mijn toets. Ik heb een 3,7!!! Never heb ik ooit zo laag gehaald, maar okay, voor alles een eerste keer! Kinda worried, ik denk niet dat die leraren mij echt bereid zijn veel te helpen, terwijl ik dit echt nodig heb. Ik heb namelijk voor deze toets al 100% inzet gegeven... Als dat een 3,7 is, dan is er echt iets grandioos mis gegaan....
Maar goed, mijn birthday! Mijn familie, vriendje en ik gingen dat in de avond vieren bij beachclub Perry's! Een van mijn favo strandtentjes, waar ik lekker veel spareribs kon eten. In de avond nog even over het strand gelopen en tja het was super gezellig <3!
Ofcouse I got some birthday cake!
xxx Katy ^^!


Reacties

Populaire berichten