The Big Day!

foto van Rachelle Stark.
Pasgeleden met mijn medestudenten Eva en Sandhya een super leuk en vernieuwend event bezocht! Het staat bekend als "The Big Day"! Het is een wedding beurs en behalve de westerse trouwjurken waren er ook prachtige sari's (I like it Indian).

Trouwzaal! Super huge!
De kleding ziet er gewoon prachtig uit! Jammer dat ik tegenwoordig m'n spiegelreflexcamera laat liggen. Volgende keer zeg ik toch even dag mobiel, hallo spiegelreflex haha! Het was in het echt zoveel mooier =]!
We kregen vele fashionshows te zien waarbij ook werd gedanst =]!
Deze beurs was in Rijswijk bij het event plaza. Mocht je geïnteresseerd zijn, zou ik zeker even een kijkje nemen op hun Facebook. Wie weet komt er volgend jaar een vierde editie.

Ook kon je er schaafijs, samosa's en roti's halen (en nog veel meer ofcourse). Het is leuk om in elk geval eens mij te maken. Wel schrok ik even toen iemand mij vroeg wanneer ik ga trouwen. Uhm.... dat gaat nog lang duren ben ik bang hahaha ;)!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten