Rendez Vous!

Yay, weekend! Tot nu toe heb ik aardig wat toetsuitslagen terug en met succes! Nog geen enkele onvoldoende. Ik wacht nog op financieel management, en als dat goed is ben ik ontzettend blij! Dan kan ik gewoon mijn propedeuse nog halen!

Deze week is blok drie van mijn HBO studie gestart, we duiken in de wereld van de touroperator. Ontzettend interessant en ik ben dan ook geïnteresseerd in het vak touroperating. Verder vind ik interculturele communicatie ook interessant. Dus deze twee vakken samen met Spaans zijn misschien wel een leuke basis voor toekomstige stageplaatsen in het buitenland?

Anyways nu eindelijk weekend! En die luid ik in met Inna's nieuwe videoclip: "Rendez Vous"! De clip is opgenomen in Costa Rica en geeft precies dat zomergevoel, dat ik de afgelopen tijd zo erg mis!
Fijn weekend!

xxx Katy ^^!

Reacties

Populaire berichten