Life so far...

quote, life, and it is what it is afbeelding
Super verkouden! De eerste vier maanden zijn eigenlijk nooit mijn favoriet. Koud, de feestdagen zijn klaar en het is meestal heel saai ;)!
 
Anyways, ik heb mijn tweede studieblok succesvol afgerond. Alles in één keer gehaald en dus nu al mooi 30 studiepunten op mijn lijstje ;)! Dat betekend dat ik op de helft van mijn propedeuse zit! Super chill!
 
Vandaag is het Valentijnsdag! De dag! Tja, ik vier het niet, want obvious... ik heb geen Valentijn ;)! Nooit gehad ook (zielig ben ik hé hahaha). Na ja, het is niet helemaal waar. Ik was vroeger bevriend met een jongen, die een kans waagde en met een bosje bloemen voor mijn deur stond. En toen was ik in shock, want dat was iets wat ik totaal niet zag aankomen haha. Maar het was wel super sweet!
 
Ach, maybe next year dan maar? Geen idee of ik ooit een Valentijn ga hebben. Jullie wel ooit gehad?
 
Mijn zusje is in elk geval op een super leuke Valentijnsdate. Ze heeft voor haar Frans/Poolse vriend ,Matthieu, een hotel geboekt in Amsterdam. Echt heel gaaf! In het midden van de slaapkamer zit ook zo'n ronde glazen douche! Haha, ze weet wat ze uitkiest ;)! Gelukkig is ze maandag weer terug, want ik mis haar nu al een beetje.
 
Maandag is Matthieu jarig en vieren wij zijn verjaardag! Geen idee, hoe anders het in Frankrijk en Polen gevierd wordt, maar hopen dat hij een Nederlandse verjaardag ook kan waarderen ;)!
 
xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Haha, ik heb jaren geen Valentijn gehad en opeens BOEM was hij daar. Komt nog wel :) Veel plezier bij zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf dat je alles in 1 keer hebt gehaald! Echt goed :). Ik zelf heb ook geen Valentijn gehad dit jaar, maar no worries het zal ooit komen haha. Wat gaaf dat je zusje zoiets heeft gedaan met Valentijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten