Late at night!

sleep, homer, and die afbeelding
Oh, sleeping issues! Buiten stormt het nu onwijs hard en ik zit hier rond 01:00 nog klaar wakker in mijn bedje. Ik zou nuttig financieel management of Spaans kunnen leren/het huiswerk daarvan maken, maar dat zou mijn avond heel depri maken haha! Dus ik ga zo maar een kopje thee drinken, voordat de gevreesde maandag weer eraan komt! Oh wait, die is al begonnen ;)! Ach, je begrijpt het haha!

Morgen gelukkig een korte dag! Destination management en een gast college over hoe ik het beste social media kan toepassen in het leven van een business. Nou wie weet wat ik daar nog van kan leren ;)! Daarna nog een klassenvertegenwoordigers overleg, maar die kan ik wel even skippen denk ik ;)!

Wel drama, de laatste keer dat ik voor 00:00 naar bed ging, kan ik mij niet eens meer herinneren =[! Ooit als ik ouder wordt gaat het over toch haha?

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Jij blij dat je een kort dagje haha. Super vervelend, hoop dat je snel weer lekker slaapt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten