Een échte trouwjurk voor 29.99? Ja, het kan!

Afbeeldingsresultaat voor zeeman trouwjurk
Weer een post in de trouwsfeer! Misschien omdat het de maand februari is? I don't know haha! Maar deze week kwam ik een leuk artikel tegen over de Zeeman (ja ja), die had een trouwjurk ontworpen die voor 29,99 te koop is. Nou is het niet het merk, waarbij je misschien denkt: "Daar ga ik lekker shoppen!" Maar het idee vond ik gewoon heel grappig (en handig voor mensen die tegenwoordig echt in de geldproblemen zitten). Een ander argument voor de goedkope jurk was dat iemand reageerde: "Waarom ook niet, je draagt zo'n jurk toch maar één keer in je hele leven."
Dus op zich vind ik het wel een grappige concurrent voor alle dure winkels die trouwjurken verkopen. Ik kan mij ergens wel voorstellen, dat dit voor mensen een handig alternatief is.
Wat vind jij ? Zelf zou ik  het denk ik niet zo snel kiezen, maar zoals al eerder gezegd is het voor vele een handig alternatief.

xxx Katy ^^!

Reacties

  1. Echt ik sta hier zo van te kijken, zelfs op marktplaats word die voor 200 euro verkocht haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awww die arme mensen, die dat kopen worden dan enorm in de maling genomen hahaha!

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten