Derde schoolblok!

Ja hoor, I made myself Katy again! Haha, ik ben onwijs lastig en ik weet het niet meer. Ik merkte dat mijn views omlaag gingen en de zoektermen voorheen "Katy"en "Blogspot" waren. Dus toch maar weer terug ;)!

Anyways, ik ben nu in mijn derde studieblok van het toerisme aanbeland! Met Spaans ga ik onwijs goed. Eerst een 8,5 en nu een 8. Geen vervelende cijfers ;)! Vloggen gaat me steeds beter af en vind ik echt een leuk baantje. Ik heb in het begin van het jaar een fotoshoot gehad en binnenkort zullen die foto's door de school gaan hangen.

Dus een busy bee en aardig wat succesvolle dingen bereikt!Desondanks wil ik steeds maar meer en meer. Meer reizen, hogere cijfers, meer verdienen, meer uitgaan, meer fotograferen, meer vloggen, meer filmen enz. Echt, ik weet bijna niet meer hoe het is om te ontspannen. Toevallig ben ik nu ineens op mijn blog gekomen! Ik had wat vrije tijd en had gewoon geen idee, wat ik moest doen! Er zijn wel mensen die weer willen afspreken, maar ik mis nu wel weer de tijd voor mezelf ;)!

Qua reizen heb ik nog geen idee waarheen! Dit is niks voor mij! Meestal heb ik gelijk een bestemming die eruit springt, maar nu kan ik niet kiezen. Er is zoveel! Als mijn zusje naar Curaçao gaat voor haar stage dan weet ik het wel. Dan bezoek ik haar! Maar anders....? Ik wilde graag rondreizen door Cuba, maar de prijs is nu nog buiten mijn budget en ik weet niet of ik de zomervakantie nou de ideale periode vind. Zo'n massa, die dit jaar naar Cuba gaan! Misschien ga ik niet =O! Maar dan gaat dat geld naar mijn stagejaar ;)!

xoxo -Katy / Rachelle ;)

Reacties

Populaire berichten