Eerste pagina van een nieuw jaar!

Goedenavond! Iedereen komt nog lekker bij van een avond losgaan (of je bent die pechvogel, die nu alweer moet werken)!
Ik heb het met mijn familie gevierd en had eindelijk weer eens een leuk oud & nieuw! Vorig jaar was vreselijk saai! Dit jaar daarentegen was heel gezellig! Ik ben bij mijn familie op bezoek geweest en heb een nieuw familielid uit Rusland erbij. Die vriendin van mijn neef Rob: Elena. Leuk meisje!
 
Verder was mijn zusje erbij, wat ook niet altijd vanzelfsprekend meer is aangezien zij een Pools/Franse vriend heeft en dus vaak in het buitenland verblijft.
 
En ik... ik kuste mijn champagne met het nieuwjaar haha! Sadness of being lonely! Maar goed, wie weet dit jaar?
 
Vandaag hebben we er ook een mooie dag van gemaakt. Mijn familie + Natascha, Romano en Jasonzijn vandaag naar Hoek van Holland geweest. Het was wel fris, maar zeker gezellig! Bij een beachclub lekker gegeten en nu half slapend thuis!
 
Ik hoop dat iedereens nieuwjaar ook leuk is begonnen and wish you all the best <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten