Merry Christmas!

christmas, winter, and tree afbeelding
Een Katy-Post? Ja, soms doe ik dat nog wel eens. Nu had ik er weer zin in. Niet altijd meer, omdat ik mij soms wat geremd voel in de vrijheid van schrijven xD. Klinkt heel stom, maar er zijn echt dingen die ik beter niet openlijk kan delen. Vroeger deelde ik foto's en teksten iets te openlijk ;)!

Daarbij ben ik onwijs druk! HBO voltijd opleiding, rijlessen, vloggen, werken en dan ook nog een sociaal leven. M'n Canon heb ik nog steeds, alleen ben ik er minder mee bezig. Ook koken doe ik helaas wat minder. Wel wil ik volgend jaar kijken voor een nieuwe spiegelreflexcamera en kijken wat de innovaties zijn op dat gebied ;)!
Anyways, even wat leuks! Vandaag is het Kerstmis! Natuurlijk vier ik het dit jaar weer. Meerdere keren zelfs, want mijn zusje Channah is bij haar vriendje in Polen en wilde kerst wel met ons vieren dus hiervoor hadden we al het een en ander gevierd. Dat was echt een top kerst trouwens! Heerlijk kerstontbijt en gegourmet ;)!

Dit jaar is december eigenlijk niet eens zo koud. De witte kerst mis ik wel, maar ik heb het altijd koud, dus dit is ook wel okay dan maar ;)! En dat ik het altijd koud heb, is gebleken. Ik was blijkbaar gaan slapen met mijn chocoladeletter (nog van Sinterklaas, shame on me) en had mijn elektrische deken aan. Nou.... het is nu geen letter meer xD!

Maar wat wel heel tof is.... dit jaar heb ik van m'n pa een echte dennenboom gekregen <3! Echt super leuk! En nu dus ook voor het eerst kerstdecoraties voor mijzelf gekocht bij de Intratuin (HAPPY)! Echt heel leuk om zoiets voor mezelf te hebben. Vraag me niet waarom, maar dit stond op m'n bucketlist haha!
Vandaag was onze eerste officiƫle kerstdag dus! Ik ben bij mijn oudere zus Natascha op bezoek geweest en daar hebben we (origineel) gegourmet! Ik heb dus ook wat salades gemaakt (aangezien dit nog steeds mijn baan is ;)!)

Morgen gaan ik en mijn familie nog wat oude tradities in Den Haag voortzetten en voor nu wens ik iedereen een goede nachtrust en alvast een fijne tweede kerstdag!
Mariah Carey - New York.
 
xxx Katy (en wie weet tot ooit weer, haha ik pin me nergens meer aan vast ;) )

Reacties

Populaire berichten