2016 here we come!

new year, beginning, and city afbeelding
De laatste dag 2015! Hebben jullie al je voornemens van dit jaar voor elkaar gekregen? Ik de meeste op drie belangrijke nog na, dus die neem ik mee naar 2016. Sommige zijn nou eenmaal moeilijker voor elkaar te krijgen haha!

Maar ik heb veel nieuwe dingen gedaan dit jaar! Sowieso mijn baantje als vlogger en ik ben eindelijk een opleiding in het toerisme begonnen =]! Het is een voltijd opleiding, maar de baan bij de groenteboer heb ik gelukkig mogen houden <3! Ik vind afstand doen, toch lastig en gelukkig mocht ik nog doorgaan ;)!
gossip girl, quote, and blair afbeelding
Vandaag ga ik de laatste Gossip Girl afleveringen kijken op Netflix! Helaas worden deze afleveringen gewist!!!

Nou, nieuwe voornemens voor dit jaar zijn sowieso:
- Mijn P halen.
- Vrede ;)!
- Mijn rijbewijs halen (volgend jaar heb ik mijn praktijkexamen, DAT WERD TIJD)
- Nog meer leuke dingen doen/meer uit het leven halen!
- Meer koken <3!
- Besluitvaardiger worden.

En jullie jaarwensen ?
 
Happy Peacefull Healthy New Year <3!
 
xxx

Reacties

Populaire berichten