Surf's Up!

Surfs up | via Facebook
Surfen! Ach, het lijkt mij zo leuk om eens te doen. Ik heb wel een grote angst voor alle zeediertjes, maar toch wil ik dit ooit eens doen! Mijn neef Rob vroeg mij mee om in november te gaan surfen op Fuerteventura! Natuurlijk wil ik dat! Maar ik kan niet... Ben natuurlijk net begonnen aan een opleiding toerisme! Ook leuk, maar ik had toch wel graag meegegaan!
 
Anyways, ik ben gek op surf foto's op Tumblr. en WeHeartIt! Dus vandaag deel ik er een paar ;)!
✖ stay real ✖ | via Tumblr
Untitled
Peace and Surfing | via Tumblr
Untitled
"O som das ondas se confunde com as batidas do meu coração..."
Michel Bourez power surfing on the North Shore.... | the ancient riot | Surf Travel Blog | via Tumblr
(30) cute | Tumblr
Chronik-Fotos | via Facebook
hair | Tumblr
#YANDEL™
Het ziet er gewoon heel gaaf uit! En het lijkt mij ook leuk om op een plank zo over het water te gaan ;)!
 
Welke sport vind jij gaaf?
 
xxx

Reacties

Populaire berichten