Saturday!

Lekker weekend! En ik heb nog vrij van me werk bij de groenteboer, dus kan vanavond uitgerust naar het feestje van mijn vriendin Gwenn! Daarna nog lekker stappen! En ik heb mijn studenten OV, dus nu kan ik zoveel meer! Ik ben er echt heel blij mee!
Vandaag blik ik even terug op vorige week. Dat weekend was mijn "zomervakantie"! Haha voor de rest alleen maar gewerkt, geleerd voor mijn deficiƫntietoets bij Inholland Academy en mijn rijtheorie! Hoe dan ook, vorig weekend was fijn. Uitgebreid bij MacDonalds gegeten, dankzij Natascha en Romano en naar het strand geweest!
Het weekend werd afgesloten met een heerlijke kapsalon van Murat! Murat is onze "bekende Spijkenisser." Iedereen kent hem bij ons wel. Hij heeft zelfs zoveel vrienden, dat hij het limiet van 5.000 vrienden op Facebook heeft bereikt! Altijd klantvriendelijk en werkt zo hard! Echt een inspiratie ;)!
 
Maar goed, dit weekend ga ik me voorbereiden op mijn stapavond! Alweer een tijd geleden, maar ik kijk er naar uit ^^!
 
Enjoy the weekend <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten