Review: Holland's Next Top Model!

Wat een aflevering! En wat hebben ik en mijn zusje gelachen om de modellen dit keer! Sowieso de opmerking: "Ik voel me genaaid, maar wel op een leuke manier" was een mooie! Net als de harde maar eerlijke meningen van de modellen over hun nieuwe kapsel: "Ik vind het echt fucking lelijk!" Omg, ik kan niet geloven, dat ze dat zomaar zeggen haha! Misschien niet zo professioneel, maar wel onwijs grappig om naar te kijken!
 
Soms is het net als school! Je komt in een groepje en ze hebben allemaal één gemeenschappelijke passie (in dit geval modellenwerk) en iedereen leert om verder te komen. Je komt er totaal nieuw in. Alleen dan op televisie!
 
De metamorfoses kwamen heel erg snel! Niet iedereen (verassend) was er blij mee. Zo maakte model Eline de beslissing om niet door te gaan. Zij wilde haar lange lokken niet verliezen. Ik snap die angst wel, maar toch... Je wordt geholpen door professionele mensen, die er zoveel verstand van hebben en je verder helpen. Wel jammer dus! Wie weet hoe ver ze had kunnen komen! Tja, een kappersbeurt weigeren is helaas een exit!
 
 
De andere modellen hadden wel doorgezet en de meningen  over hun nieuwe kapsel waren verdeeld. Vooral Yara Fay (model hierboven) en Amy (de aller eerste foto, met rode haren) waren er niet tevreden mee. Toch als ik de foto's bekijk, vind ik ze er echt super uitzien!
Ook model Jackie is een opvallende verschijning van deze aflevering! Het zou mij niks verbazen als zij het ver zou schoppen! Maar wie weet, alles kan nog gebeuren.
 
Bekende namen als Anouk Smulders (presentatrice) & Fred van Leer (coach) zijn weer van de partij als jury! Ook May-Britt Mobach (bekend van Amayzine) en Dirk Kikstra (fotograaf) zijn erbij!
 
Natuurlijk werd ook de leader voor het programma gemaakt, waarbij de een beter ging dan de ander. Loiza ging bijvoorbeeld heel goed en zelfverzekerd de shoot en leader in, terwijl Amy er toch moeite mee had en zich niet op haar gemak voelde. Zij is één van de jongste deelneemsters samen met het model Lisa.
 
En wie is nu het wildcard meisje?! Ze werd onwijs goed geheimgehouden. Tijdens de metamorfose deed zij zich voor als kapster, die het nog allemaal moest gaan leren. In werkelijkheid kon zij haar concurrenten van onwijs dichtbij in de gaten houden! Super goede streek ;)!
Hoe dan ook, het mysterieuze wildcard meisje is de 21 jarige Laurie! Er werd gedacht dat het model misschien Nienke van der Peet zou worden, maar dat is dus niet gebeurd. Toch vind ik ook dit meisje een leuk model. Blond en super mooie lichte ogen! Zou zij het ver schoppen , denk je ^^?
FF_HollandsNextTopModel_2015_HNTM_01 
Verder heb je nog de 19 jarige Celine, die al wat ervaring heeft met de catwalk en al verschillende fotoshoots heeft gedaan! Ook heb je Demi, vroeger gepest maar nu in de running voor de titel ^^! Verder zijn er nog de modellen Rachel, Sterre, Mandy en Fleurine, waar we hopelijk meer van gaan zien ^^!
 
Het einde werd spannend gehouden! De leader kwam op televisie. Zit je er niet in, dan ben je exit! Uiteindelijk ging het tussen Amy en Yara Fay. Beide kregen zij toch nog een nieuwe kans! De opluchting was groot en tranen werden er ook zeker gevloeid bij een paar modellen! Iedereen zit er dus nog in!
 
Welk model heeft jouw hart al gestolen?
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten