Review: Holland's Next Top Model: Give me the red carpet smile baby!

(Jackie)
Beter laat dan nooit? Omg studeren... Pakt al mijn vrije tijd af! Nu kan ik eindelijk weer bloggen! En behalve dat, ben ik bij mijn school aangenomen als vlogster! Super gaaf, maar dat kost ook veel tijd en dan heb moet ik het soms weer aanpassen van die school... En dan ben ik weer meer tijd kwijt!

Anyways, vandaag dus maar mijn review/samenvatting over de afgelopen aflevering van Holland's Next Top Model. De meiden gingen op reis! Echt snel, normaal duurt dat een paar afleveringen. De bestemming van dit seizoen is L.A. oftewel Los Angeles in Amerika! Big thing!

In hun verblijf waren er al issues over wie bij wie slaapt en wie krijgt een bed en wie slaapt op zo'n luchtbedje? Sterre werd het allemaal al teveel. Zij wilde graag bij Laurie, maar Loiza was haar al voor. Tja, drama drama haha.
(Rachel).
(Rachel & Jackie).
Behalve dat was er ook een casting op het strand. De meiden moesten aardig hard sporten en hadden niet in de gaten, dat ze ondertussen gescout werden. Jackie en Rachel wonnen uiteindelijk en kregen de fotoshoot (zoals o.a. te zien op de allereerste foto van mijn blog).

Ook was er natuurlijk die fotoshoot waar alle modellen aan mee mochten doen. Dit keer voor Colgate. Fred wilde, dat de meiden hun glimlach nog gingen oefenen voordat ze echt op de foto moesten. Daar kwam echter weinig van terecht. De shoot vond ik eerlijk gezegd ook tegenvallen... Er zijn wel eens betere HNTM seizoenen geweest. Of dat aan de meiden lag (die dus niet echt de motivatie en inzet hadden getoond) I don't know! Maar ik vond ze persoonlijk niet echt geweldig. Aan de andere kant, doe ik het ze niet na dus tja haha. Ik ben zelf ook nooit fan geweest van die glimlach foto's van school bijvoorbeeld haha!

Anyways, ik heb wel een top 3 ;)!
1. Lisa!
2. Loiza!
3. Sterre!
 
Verder zou ik er graag meer over kwijt willen, maar ik ben opgebrand na deze week! Ik hoop mijn energie dit weekend gauw terug te vinden en weer lekker te bloggen. En ik hoop dat de volgende aflevering mooiere shoots gaat geven <3!
Deze aflevering moest Demi er helaas uit. Wel jammer, want ik vond deze foto's niet eens zo heel slecht in vergelijking met de andere foto's. Wel had ze geloof ik al meerdere malen commentaar gehad ophetzelfde. Dus daar zal het wel aan hebben gelegen. Wel jammer, ergens was ik nog wel benieuwd naar haar.
 
Ik zag in de reclame van de nieuwe aflevering, dat het alweer over geroddel ging... Yukkie not nice! Gelukkig zag ik dat Anouk er aandacht aan ging besteden. Ik ben heel benieuwd, hoe dat gaat aflopen. Pesten vind ik heel laag en ook onprofessioneel! Dus het zou wel mooi zijn als daar eindelijk wat aangedaan wordt.
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten