Review: Holland's Next Top Model, Feel Seduction with Zinzi

Weer een aflevering verder en hoe anders liep deze dan gedacht. Iedereen zat via de HNTM Facebook al boze berichtjes over Yara Fay te sturen, zonder de aflevering eerst te bekijken. Of het gebitch allemaal echt is en de waarheid laat zien is natuurlijk ook nog maar de vraag.

Anyways nu leken Jackie en Celine weer de "bitches" van de aflevering. Oh oh, wat een gedoe haha. Tja, het is ook niet zo vreemd, allemaal meiden in in een huis. Dus of het nou echt is of niet, dit komt sowieso bij iedereen wel voor denk ik. Dat neemt niet weg, dat ik roddelen en gebitch ineens goedkeur. Maar Yara Fay heeft aardig wat over haar heen gekregen via de social media, die misschien zelf ook niet zo netjes was tegenover haar. Hoe dan ook, wie nou de bitch is of niet, ik kan er niet over oordelen. Televisie laat natuurlijk alleen maar zien, wat ze willen dat jij ziet. Het zijn ook maar mensen met soms wat irritaties toch?

Er waren deze afleveringen acteer oefeningen om uiteindelijk een rol in "The Bold And The Beautiful" te krijgen. Altijd wanneer de modellen in HNTM seizoenen moeten acteren, komen de tranen tevoorschijn. Iets waar ik niet zo goed tegen kan haha. Meehuilmomentjes!

Laurie bleek deze aflevering echt goed te gaan! Zij kreeg de rol en mocht dus een stukje spelen in The Bold And The Beautiful!

Ook kwam er nog een fotoshoot deze aflevering. En hoe anders was het, dan de aflevering van vorige week! Echt een super shoot vond ik het! Vorige keer vond ik het niet zo'n mooie shoot, maar dit keer WOW! Ook hierin had Laurie weer een super resultaat! In mijn top 3, staat zij in elk geval op nummer 1 ;)!
1. Laurie.
2. Rachel.
3. Lisa.
Na de fotoshoot is natuurlijk de eliminatie. Deze was tussen Yara Fay en Sterre. Helaas voor Yara Fay was het avontuur dan ook echt over! Ik vond alleen wel dat de fotograaf ook niet zo'n mooie locatie en fotografiehoek had gekozen. Dus ik vond deze foto niet zozeer aan haar liggen. De fotograaf speelt er ook zeker een rol in.

xxx

Reacties

  1. Leuke recap! Ik vond het ook jammer dat Yara Fay eruit moest, ik dacht echt dat Sterre het zou zijn:0

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten