Review: Holland's Next Top Model, 2015: De diepte in!

De tweede aflevering eindelijk weer geweest! Na school, huiswerk maken en sporten met Sandhya (klasgenoot) kon ik dan eindelijk weer kijken <3! Het begon met de leader, die dit keer volledig werd uitgezonden!
Daarna kwam Mark van Eeuwen (GTST acteur) in beeld. Bij hem moesten de meiden toch het een en ander over hun leven vertellen. En sommige verhalen zijn dan altijd zo zielig, dat ik bijna meehuil haha. Leuk hè, vrouw zijn?

Het meest bijzondere verhaal van deze aflevering was de bekentenis van Loiza, die dus geboren is als jongen. Zou ik totaal niet bij haar gedacht hebben! Wel bijzonder om zoiets in een programma als Holland's Next Top Model tegen te komen! Loiza vertelde dit aan Fred pas aan het einde in vertrouwen en de andere modellen weten er dus nog niks van af.

Verder kregen de modellen hun allereerste casting, met als doel om een plaats in de show voor het merk LaDress te krijgen. Tijdens de casting werd bekend, dat de modellen op ballet spitzen moesten lopen! Een paar modellen mochten tijdens de casting al een jurkje passen (wat volgens de modellen altijd een goed teken is). De modellen met dit geluk waren Loiza, Lisa, Jackie, Yara Fay en Fleurine. Maar wie mocht nou uiteindelijk de show lopen? Waren dat de meiden, die het jurkje mochten passen? Ja! Maar niet alleen hun. Ook de andere modellen mochten gewoon meelopen. Dus niemand hoefde zich rot te voelen ;)!
En het model wat het beste presteerde op de catwalk zou van top model Kim Feenstra (Holland's Next Top Model winnares, seizoen twee) een waarde cheque van het merk Zinzi krijgen. Ook is Kim in deze aflevering een gast jury geweest. Hoe dan ook, deze waarde cheque werd gewonnen door Lisa, die als enige op haar tenen de catwalk had bewandelt! Dat is pas bijzonder knap ;)!

Ook was daar die fotoshoot! Altijd leuk om naar te kijken! En ze werden letterlijk in het diepe gegooid met een super lastige opdracht. De shoot was namelijk onder water! Lijkt mij onwijs lastig, maar de resultaten zijn altijd gaaf! De modellen kregen gelukkig wel even wat oefening voor ze daadwerkelijk een tijdje onder water gingen.

Toch besloot er weer één model te stoppen met de serie. Model Mandy moest een make-over ondergaan. Haar haar zou korter gaan worden. Iets wat blijkbaar te ver ging voor Mandy. Eerst gebruikte ze het verhaal, dat ze van haar contract haar haren niet korter mocht knippen. Toen er gebeld was naar het modellenbureau, vond het modellenbureau het goed! Je zou zeggen, yay dus je kan gewoon korter gaan zonder problemen! Maar toen bleek dat Mandy het zelf niet wilde. Dus het besluit lag meer bij haarzelf, dan dat het modellenbureau er wat over te zeggen had. ZONDE!!! Zij stopte er dus al mee, terwijl zijzelf in de eerste aflevering nog vond dat Eline (het model dat ook al stopte vanwege de make-over) niet thuishoorde in het programma. Eline stopte namelijk ook met het programma, omdat zij haar haren niet korter wilde hebben. Beetje apart verhaal dus...

Anyways hier mijn top drie van deze week ^^!

1. Jackie! Top foto, als dat geen finale materiaal is ;)?!
2. Celine!