Mijn allereerste vlog ooit!


Jaja, datgene waarvan ik had verwacht het nooit te gaan doen! Nu is het mijn baan geworden! Ik ben sinds deze maand werkzaam als een vlogster voor Inholland. Ik krijg er zelfs voor betaald! Super fijn als student, want mijn budget is niet zo sterk ;)!

Het begon toen ik ineens gevraagd werd om te vloggen voor school. Eerst twijfelde ik, maar later leek het mij wel een mooie manier om mijn ervaringen met andere studenten te delen. Misschien twijfelen zij over hun toekomstige studiekeuze en helpt hun dit bij de beslissing.


Wel moet ik er onwijs aan wennen. Ik sta over het algemeen meer achter de camera, dan ervoor en ik vind het nog lastig om mezelf aan te horen (is dit echt mijn stem haha)? Tja het is anders, maar het geeft wel nieuwe (leer)ervaringen en op deze manier laat ik toch een beetje mijn sporen achter op school. Nu ben ik veel meer een deel van die school!

In mijn vlog vertel ik af en toe wat en dan laat ik beelden zien van hoe dat er nou in werkelijkheid uitziet. Ik kan wel de hele tijd mezelf filmen, maar zo geweldig vind ik mijn hoofd nou ook niet haha. Ik laat liever zijn waar het nou in het algemeen om draait. We hebben een pracht schooltje als het om architectuur gaat en zitten in het mooie Rotterdam. Genoeg interessants om te filmen dus ;)!

Als er nu vloggers zijn onder mijn lezers en lezeressen, is feedback altijd gewenst om mijn vlogs te verbeteren. Het is in elk geval mijn allereerste keer ooit! Don't Judge too hard haha!

xxx!

Reacties

Populaire berichten