Introductie week HTRO!

Als een fresh student op weg naar de top, had ik pas mijn introductieweek bij hogeschool Inholland! Behalve de kennismaking met mijn klas en de school, hadden we ook een survival dag. Gelukkig heeft een docent foto's gemaakt en kan ik het nu lekker delen op mijn blog!
Survivalen... ja! Toen ik uit me raam het weer ook zag was ik niet echt enthousiast te krijgen! Toch heb ik wat motivatie bij elkaar geraapt en ben ik gegaan. Uiteindelijk viel de dag mee. We moesten een vlot bouwen en tegen elkaar racen. Dat scheelt, want ik was bang in sloten te moeten zwemmen en door de modder te moeten banjeren. Ik wist niet zo goed wat er verwacht zou worden van ons. Ook was helaas niet iedere student aanwezig, maar ik kwam aan de andere kant nu weer met andere studenten in contact dan de dagen ervoor. Dus dat is zeker weer iets leuks!
Sun is shining, the weather is.... ow.... Stond ik dan haha!
Na nog een "Ga over de streep" spel (ach daar komt m'n vriend Jesse met zijn twitter account weer naar boven haha) mochten we eindelijk genieten van een lekkere barbecue!
 
We waren trouwens bij de Outdoor Valley in Bergschenhoek ;)!
 
En aan het einde was ik toch weer blij, dat ik was gegaan! Ondanks het weer hebben ze er iets leuks van gemaakt =]!
 
xxx

Reacties

Populaire berichten