Creatief met wereldkaarten!

Als ik iets tegenwoordig leuk vind, zijn het wel wereldkaarten! Ik heb dan ook een grote kaart in mijn kamer hangen en een scratchmap <3! Verder ook nog wel zo'n wereldbol lamp en een kaart van Australiƫ. En wie weet worden het er later nog wel meer! Ik kan er in elk geval eindeloos bij wegdromen <3!
Vandaag show ik een post vol foto's waarop je inspiratie kunt opdoen, om creatief met wereldkaarten om te gaan ;)!
Hazel & Ruby Blog | DIY World Map with Lights >>> New Hazel & Ruby Maps of the World Wrap It Up Paper: Recycled Wine Bottle Lamp with Map World Travel by EcoArtbyNancy, $35.00 @Sarah Chintomby Chintomby Tarnock:
Don’t think twice with this sign encouraging you to see new places. | 28 Inspiring Decor Ideas To Satisfy Your Wanderlust:
World full of color- I would love this as a print to hang on my wall:
Xxx!
 
 

Reacties

Populaire berichten