Summer Juice Mocktail!

Woehoe! Feeling of the summer! In mijn groentewinkeltje verkopen we ook kookboeken van Rens Kroes haar power food! Hartstikke mooi boek om eens doorheen te bladderen en soms zitten er zulke leuke gerechten en drankjes bij. Dit drankje uit haar boek is er één van!
 
 
Deze week dan eindelijk weer wat geprobeerd! De "Summer Juice". Dit recept kan je in haar tweede power food boek lezen! Echt tof dat mijn winkeltje het verkoopt. Tijdens de stillere uurtjes mag ik er altijd even in lezen en dat doe ik met veel plezier ^^! Het geeft mij altijd zoveel motivatie om weer nieuwe dingen uit te proberen! 
Dit drankje is perfect verfrissend voor in de zomer en bestaat uit 4 limoenen (het sap), de blaadjes van vijf takjes munt, 2 komkommers, 3 el ahornsiroop en 200 ml water. Dit doe je allemaal door de blender en tadaa! Perfect ^^! Het doet me ergens een beetje aan mojito denken. Maar dan zonder alcohol <3! 
 
Op een warme zomerdag geeft dit je vochtgehalte een boost en de komkommer is tevens goed voor je huid en je spieren ;)! Lekker healthy dus ook nog! Ik zeg doen haha! Als final touch is het leuk je glas lekker vol met ijsblokjes te doen, of nog leuker gecrusht ijs. I love it!
 
Ook al weg van Rens Kroes haar nieuwe boek?
 
Tip: bezoek ook eens haar website, daarop staan vele recepten die in haar boeken worden gebruikt: Rens Kroes
 
xxx

Reacties

  1. Ziet er heerlijk uit! Wanneer kom je ereen brengen? haha!
    dat boek lijkt me ook erg handig

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire berichten