Studeren!

Vanaf aankomende maandag, gaat mijn leven als student dan echt beginnen! Ik heb al kennis gemaakt met 16 mede studenten en er komen er misschien nog wel zo'n 16 bij!
 
Dan ga ik het toerisme in (hoe kan het ook anders) en ga ik die-hard voor mijn P studeren. Ik zal het wel missen, al die vrijheid in mijn gap years! Lekker reizen in de goedkope periodes in plaats van het hoogseizoen. En het waren zeker twee van de beste jaren die ik ook gekozen heb ^^! Maar ik kon niet tot mijn 67ste bij een groenteboer in dienst blijven xD! Dus ik  heb gekozen voor een opleiding, die mij toch nog de kans geeft wat van het buitenland te laten zien =]!
 
Vorige week begonnen we al aan één project en hebben we ook een leuk survival dagje gehad (ondanks de regen) met een heerlijke bbq ^^!
 
Hebben jullie nog tips ;)?
 
xxx

Reacties

Populaire berichten