Pretty Little Liars Summer Finale exclusive sneak peak!

Ach bijna moet ik alweer vaarwel voor een tijdje dan) zeggen tegen mijn favoriete serie Pretty Little Liars. Volgende week alweer de laatste aflevering van seizoen 6! Er wordt gezegd dat allerlei vragen worden beantwoord zoals: wie is red coat, wie gooide die steen tegen Alison, wie is de black widow, wie heeft Toby's moeder vermoord, wie is -A en nog veel meer! Alleen vaak komen er ook weer 100 nieuwe vragen bij hé ;)!
Wrencer
Maar de summer finale is een must watch ! Zo nieuwsgierig! Tot nu toe denk ik dat Wren weleens -A zou kunnen zijn.En dan ben ik heartbroken, want Wren is zo onwijs knap haha! Maar het zou wel weer leuk zijn om bij hem weg te kwijlen ook al is ie dan de bad guy ;)! Iemand ook een favoriete PLL acteur?
Anyways, er is een sneak peak van de allereerste twee minuten van de summer finale! Yay! Het is nu nog zo exclusief dat ik het niet op YouTube kon vinden, maar de officiële link om het filmpje toch te bekijken heb ik wel: Klik hier =D!
Hahahah
Helaas is het daarna weer wachten op een nieuw seizoen =[.
 
Iemand al een eigen theorie over -A? Ik denk dus Wren.
 
xxx

Reacties

Populaire berichten