Plus-Size model Nienke van der Peet: Wildcard meisje voor Hollands Next Top Model?!

Binnenkort start het weer! Een nieuw seizoen van Holland's Next Top Model en wat kijk ik (en vast nog wel meer mensen) daar weer naar uit! Vorig jaar was ik eerst flink aan het bloggen, maar was ik door wat "afleiding" er niet veel meer mee bezig. Zonde en jammer! Dit jaar, dus een nieuw kans. Hopelijk lekker met vriendinnen voor de buis om naar dit programma gezellig samen te kijken ^^!
 
Anyways, ik weet nog niet welke modellen er allemaal meedoen dit seizoen. Wel was er een wildcard wedstrijd. Meiden kunnen zich met hun foto's opgeven voor het programma en op die foto's kan gestemd worden. Uit die top tien kiest de vakkundige jury één winnares!
 
Nu was er een plus-size model: Nienke van der Peet, die graag een kans waagt om mee te doen aan dit seizoen. En hoera, ze heeft de meeste stemmen! Nu moet de vakkundige jury alleen nog tussen de top tien kiezen. Dus of zij het wildcard meisje wordt, is nog maar de vraag.
 
Wel denk ik dat ze heel veel kans maakt, ze heeft vele fans en dat is super voor de kijkcijfers (laten we eerlijk zijn). Maar ik heb nog geen idee wat er gaat gebeuren! Tja, wat mij betreft moet het beste model winnen en hoeft een model niet per se heel dun te zijn.
 
Ach, ik zeg altijd maar: "Als iemand gezond leeft, ben ik al blij!" Gezondheid is het belangrijkste en sommige hebben een andere bouw, maar dat maakt ze nog niet ongezond. Verder waren er veel meisjes, die model Nienke als een voorbeeld zien en dat is op zich wel fijn denk ik. Dus wie weet brengt zij een verandering aan het modebeeld en zie je later veel gemengde modellen voorbijkomen. Ik denk dat ze een aardig grote kans maakt!
En persoonlijk vind ik haar ook een heel knap meisje, dus ben benieuwd of zij het gaat worden! Of ze het nou wordt of niet, ze heeft vele fans achter haar staan =]!
 
Wat vind jij?
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten