Loving summer!

Als een wonder! Mijn collega Daniek stuurde mij gisteren een Whatsapp of zij mijn dienst over mocht nemen van vandaag! Ach wat kwam dit mooi uit! Eindelijk even uitrusten en genieten van het weer! Heerlijk! Zo heb ik toch weer een dagje zomer te pakken. Bij elkaar heb ik er geloof ik maar een week van genoten xD!

Misschien dat ik morgen nog mazzel heb? Anyways, dit is mijn laatste "volle" werkweek en daarna beginnen mijn eerste momenten als student! WOW! Nadat ik met middelbare school gestopt was en ging werken en reizen leken de schoolbanken ver, maar het gaat toch echt gebeuren! Ik heb twee jaar onwijs genoten van mijn gap years, echt de beste keuze ooit gemaakt! Wat een top jaren zijn het geweest <3! Maar ja, ik weet dat ik met een groenteboer baan het nooit ver kan schoppen later. Een huis met tuin, 2x per jaar op vakantie en leuke uitstapjes zitten er dan niet in, dus ik moest verder. Maar ik heb een hele leuke HBO opleiding in het toerisme gevonden. Mijn hart blijft bij reizen liggen, dus waarom dan niet een studie kiezen die mijn toegangspasje naar het buitenland kan zijn?!

Twee vriendinnen van mij zitten in hetzelfde gebouw en ik ben er al wat bekend mee geraakt nadat ik wat lessen management & organisatie had gedaan. Dat moest erbij anders mocht ik niet deelnemen aan deze opleiding. Anyways, nu kan ik dus toch een mooie HBO volgen waarbij mijn hart ligt. De opleiding duurt vier jaar, waarvan ik één jaar lekker naar het buitenland kan! Dus ik zit niet vier jaar lang vast in een vreselijk lokaal. Haha, ik krijg er toch altijd kriebels van!

De klas ken ik niet zo, maar het zijn ontzettend veel meiden! Boys where are you haha? Volgende week heb ik kennismaking met de klasgenoten. Haha, wat een woord eigenlijk, klasgenoten. Ik voel me daar nu veelste oud voor! Het blijft toch een vreemd idee om weer in een klas te zitten, huiswerk te maken en wat er nog meer allemaal bij hoort.
Deze week heb ik maar een agenda van Supertrash gekocht! Doen studenten dit ook nog?! Ach, ik had weer een leuke reden om te shoppen <3! Echt grappig, ik zat veel tussen de middelbare scholieren, die dan gesprekken hadden over klas 3F. Ohh wat lijkt die tijd ver! Al die beugeltjes ook haha. Het is grappig, omdat hun het leven lijden wat ik toen had! Zo vreemd dat ik ook zo'n leven had! Ik kan me de middelbare school niet eens meer voorstellen. Kan je nagaan hoe belangrijk die jaren en klasgenoten van die tijd waren haha!

Okay, de toffe excursies, schoolfeesten, examenstress, "onze pauze plek" en de meeste vrienden weet ik nog goed. Maar altijd zo leuk om die middelbare scholieren dan te zien ^^! Denk dan altijd even terug aan toen!

Hoe ziet jullie jaar eruit? Studeren? Middelbare school? Werken?
 
xxx

Reacties

Populaire berichten