Jason Salomon Rome - 1 jaar!

Yeah! Mijn geweldig lieve neefje is vandaag 1 jaar oud geworden! En hij groeide zo snel in zo'n korte tijd! Vorig jaar zag ik hem voor het eerst in het Ikazia ziekenhuis, waar hij helaas niet zo'n goede start had bij de geboorte (vruchtwater ingeslikt).
 
Maar nu gaat alles super goed! Hij kan zelfs al lopen! In het begin huilde hij vaak, maar tegenwoordig kan hij zo leuk lachen en is het een kleine levensgenieter! En tja, wij als familie genieten ook veel van hem. Hij is onwijs grappig met zijn angst voor gras. Dan leg je hem op een kleed met een bal en rolt de bal het gras in. Hij kijkt je dan eerst heel zielig aan en zet het daarna op een janken als je niks doet haha. Ach, ik vind hem zo schattig!
Als de tijden even minder gaan en ik hem weer zie, dan kan ik alles even vergeten en gaat al me aandacht naar me neefie ^^!
En nu dus alweer één jaar! Vandaag geven we een feest (ook al weet hij vast niet wat al die mensen nou komen doen). Maar het gaat om het idee. Alles voor Jason <3!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten