Vast Contract YAYYYY!!!

Daydreaming♥ | via Tumblr
Woehoe, eindelijk is het moment daar. Al dagen was ik aan het wachten op de brief of ze mij zouden ontslaan of een vast contract zouden gaan geven. Ik ben toch al 21 jaar en de groenteboer is meestal niet zo van de vaste contracten, maar dit keer dus wel. Dus super trots en blij! Dit is mijn eerste baantje ooit, dus dat heb ik best redelijk gedaan dan =]!
...
Of ik er tot m'n 67ste ga werken is maar de vraag haha. Maar voor nu is het gewoon lekker om er geld te verdienen en salades te maken. Zolang het leuk is, is het goed ;)!

Op dit moment ben ik in elk geval flink aan het puffen. Wat heet! Maar wel fijn ;)! Alleen jammer dat ik zoveel moet studeren. Binnenkort een belangrijke toets, maar als ik daar ook nog voor slaag <3! Super!

xxx

Reacties

Populaire berichten