Tip: Scratch Map!

win een scratch map
Oeh tegenwoordig hebben ze weer zoiets tofs op de markt gebracht ^^! Een vriendin van mij had het er toevallig van de week nog over. Zij had een scratch map gekocht. Met een muntje kras je dan de landen weg, waar je bent geweest. Zo heb je een geheel unieke wereldkaart aan je muur hangen. Iets leuker dan je paspoort ;)!

Voor iemand als ik eigenlijk een onmisbaar ding in mijn kamer! Maar ik heb hem helaas nog niet! Mocht je interesse hebben, je kan deze wereldkaart van Gizzys hier winnen: Reishonger!!! 
scratch map deluxe
Door het gouden laagje weg te krassen laat je perfect zien, waar je al op deze wereldbol bent geweest en door de zwarte achtergrond worden de vrolijke kleurtjes goed zichtbaar. Een echt eyecatcher dus en een die ik onwijs graag wil hebben <3!
 
Uiteraard doe ik mee aan de wedstrijd en hoop te winnen <3! Anders moet ik maar eens goed internet afzoeken, want wauw, wat een tof ding <3!
 
Ga jij meedoen aan de wedstrijd?
 
xxx ^^!

Reacties

  1. Hele gave kaart inderdaad! tip; je kan ze ook bij de hema kopen:)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten