TGIF!

©audrey_cfc 10.04.2015 Friday mood
Friday, finally! En lekker vrij van me werk! Het was me een weekje wel haha! Ik moest misschien niet veel werken, maar er gebeurd wel weer van alles. Eerst super leuk natuurlijk met de roze maandag =]! Alleen dinsdag alweer werken en dan een meningsverschil hebben met je baas... aiii. En dan een andere collega die ineens te horen krijgt dat zijn ouders bij een auto ongeluk zijn betrokken, omdat er een dronken gast met 100 km per uur zo door rood rijd volop zijn ouders. Maar die ouders zijn gelukkig okay en zijn volgens mij vandaag uit het ziekenhuis. Gelukkig maar dat hun dochters niet op de achterbank zaten. Die wilde niet mee eten, omdat ze geen zin hadden. Kan je je voorstellen wat voor drama het was geweest als die dochters dus wel mee waren gegaan omdat ze er wel zin in hadden? Best wel heftig!

En ofcourse weer rijles gehad deze week. Ik vind het maar mattig gaan en het schiet maar niet op. Ik kan maar niet wennen aan die auto. Die rijinstructeur beweerd dat je die auto kunt aanvoelen... het enige wat ik voel is irritatie aan die auto haha! Ik voel echt niks bij die wagen hoor... Maar ja, de rijinstructeur beweerd dat ik dingen snel oppik en dat het vaak in één keer al goed gaat. Maar ik geloof er geen bal van haha! Ugh, het is ook zo duur allemaal! Als ik het nou super leuk vond om te doen was het minder pijnlijk op de bankrekening ;)!
Gelukkig kan ik elke dag nog even voordat ik ga autorijden langs bij Murat en zijn bakkerij voor een broodje döner! Dat maakt de dag wel weer een beetje goed ;)! Hij heeft tegenwoordig iets nieuws om te doen tijdens zijn werk: klanten fotograferen. Het is wel grappig al was ik even aan het twijfelen, ik had de nacht ervoor niet eens geslapen! Maar eigenlijk vind ik het wel een leuk idee van hem ^^! Altijd gezellig daar <3!

Nu maar genieten van mijn weekend en maandag werken met één van me favo collega's Tineke <3!
I'll be alright, I'll be alright <3!
 
xxx ^^!

Reacties

Populaire berichten