Roze Maandag was...AWESOME!

Eindelijk ging ik dit jaar dan eens naar "roze maandag"! Me ouders vonden het maar vreemd. Waarom zou je naar zoiets gaan, vinden ze. Maar okay, mijn zusje was er vorig jaar helemaal weg van en ik moest dat dus ook eens met eigen ogen zien!

Met de trein onderweg naar Tilburg!
Roze spulletjes!
Onderweg naar de Kermis!
Follow the road!
Optredens tijdens roze maandag ^^!
De aparte maar leuke kleren die mensen dragen haha ^^!
Vele attracties, ik geloof wel 230! Maar ook veel regen! Gelukkig was de sfeer nog steeds super! 
Voorgerecht bij Pino's Wereld Eetcafé!
Lekker kebab hapje ^^!
Eerste spookhuis ooit waar ik in ben geweest! Eens moet de eerste keer zijn haha. In het begin was k super zenuwachtig! Ik had zoiets nog nooit gedaan, dus wat verwacht je haha! Maar het was een beetje kinderlijk en leuk tegelijk! Stiekem was ik wel blij dat het een beetje kinderlijk was haha. Ik was bang er jankend uit te komen... xD!
Nou, I survived =D!
Later kwam my oh so good friend Cynthia ook nog langs met haar gf Samantha =D! En ook die nam weer een vriendin mee! Super leuke meiden en toen waren we ineens met z'n vijven om de avond door te komen!
 
Het was echt heel gezellig! De sfeer en hoe groots alles was geregeld! Ik wou dat ik het eerder had bezocht. Het was een beetje van alles wat. Cafés, muziek, attracties, eten, veel mensen en een top sfeer. Ideaal! Volgend jaar ga ik weer! En ik denk dat ik dan ook de opening ga bijwonen van de Tilburgse kermis, want dit jaar heb ik Kenny B gemist =[! Ach en ik ben zo verliefd op zijn nummer Parijs!
Dus volgend jaar wat vaker naar Tilburg <3!
 
xxx!
 

Reacties

Populaire berichten