Malta, Gozo, Comino rondreis!

Als vrienden je een gratis verblijf aanbieden in een land waar je nog nooit bent geweest... tja dan kan ik toch geen nee zeggen! En alleen was ik gelukkig niet, mijn zusje Channah mocht van die vrienden van mij mee en het was super! Ik had er alleen nooit over gepost, dus vandaag maar een sfeer impressie van Malta.

Ik vond het persoonlijk heel verassend en leuk! Klein, maar veel te doen en alles was gemakkelijk bereikbaar <3!
Valletta, de hoofdstad. Heerlijk al die straatjes en prachtige gebouwen!
Team Malta!
Malta Love!
Food <3!
Godsdienstige versieringen bij huizen. vooral op het eiland Gozo veel te vinden. Malta heeft trouwens zoveel kerken, dat je elke dag van het jaar weer een nieuwe kerk kan bezoeken!
Marsaxlokk! Een schattig plaatsje met onwijs veel gekleurde bootjes! Verder vind je er een markt en restaurants en cafés langs het water!
PINK!
Hoge golven in de buurt van Dingli!
Kerk bij St. Paul's Square.
Regenachtige straten op Malta. Onwijs tof, uiteindelijk was er zoveel water dat onze bus meer het karakter van een boot kreeg. Ongelofelijk, maar leuk ^^!
Een lange weg naar Popeye Village (van die film haha).
De filmset van Popeye Village. Een bezienswaardigheid op Malta zelf. Misschien dat je de film kent ;)!
Channah en ik kwamen in contact met een groep Braziliaanse meiden, echt super gezellig! En hun hadden een vriend, die hun naar het eiland Comino kon brengen. Natuurlijk willen wij wel mee ^^!
Blue Lagoon.
We hopen snel weer terug te komen op dit eiland. Wie weet als mijn zusje er een stage gaat doen? Geen idee nog, maar Malta was super. Veel leuker dan gedacht! Normaal gesproken zou ik er niet als eerste aan denken, maar dat is zonde! Want Malta heeft echt hele leuke herinneringen gegeven <3!
 
xxx

Reacties

Populaire berichten