Freedom!

exam time...ahhh
Yay! Eindelijk weer een stapje verder gekomen. Na ja, nu nog wachten op het resultaat natuurlijk! Ik heb mijn management en organisatie toets afgelopen vrijdag eindelijk afgerond! Ik vond het wel lastig hoor, in slechts een paar weken tijd heb ik zoveel nieuwe informatie moeten opnemen over een vak waar ik 0,0 verstand van had!

En toen bleek ik klasgenoten te hebben, die nog veel meer moesten leren dan alleen het management en organisatie. Sommige hadden ook nog toetsen voor Engels en Nederlands. Achteraf dus maar blij, dat ik maar één vak had gekozen! Vond dat al moeilijk genoeg.

Mijn toets ging redelijk, niet heel makkelijk, maar ook niet heel moeilijk. Het wordt een 50/50 moment. Ik heb geen idee hoe streng ze normeren. Ik had me wel voorbereid met drie pennen, drie potloden, twee markeerstiften en twee rekenmachines. Dat laatste vooral, omdat mijn zusje mij het horrorscenario vertelde van: je rekenmachine kan er ineens mee ophouden tijdens je toets. En dan zijn er natuurlijk leerlingen, die helemaal geen rekenmachine hebben en de jouwe willen lenen. Oh, en ik was al zo zenuwachtig. Dus ik heb niks durven uitlenen. Je mag tijdens de toets niet eerder weg en ook niet opstaan. Dus als ik een goede rekenmachine had uitgeleend en ik had mezelf de slechte gegeven, had me toets een ramp kunnen zijn. Bij een leerling was dit dus wel het geval en die kon dus niks met haar toets. Herkansingen heb je ook niet, dus ik ben blij dat ik goed voorbereid was. Yukkie, toetsen!!!

Maar nu weer lekker klaar! Ben benieuwd naar het resultaat Ik hoop dat het allemaal niet voor niks was.

xxx

Reacties

Populaire berichten