Duolingo!

Altijd al een nieuwe taal willen leren, maar werd je al moe bij het kijken naar de boeken? Of wil je graag je taal bijspijkeren of gewoon lekker interessant doen met een vreemde taal ;)! Dan is Duolingo echt een leuke app voor je! Van Frans, Duits en Spaans tot Deens, Turks, Portugees of Noors en later ook nog Hebreeuws, Russisch en noem maar op. Er komen steeds meer gratis cursussen bij! En je leert het op een vrij leuke manier!

Zodra je een account maakt, kan je vrienden toevoegen en allemaal talen kiezen die je wilt leren. Ik en wat vrienden zijn bijvoorbeeld aan het kijken wie het snelst het meest vooruit komt en het is best grappig om elkaar zo uit te dagen. Hoe beter je wordt, hoe meer levels je haalt ^^! En buiten dat het leuk is, is het ook nog leerzaam.
Zelf ben ik bezig om mijn Frans en Duits weer op te frissen en leer ik nu Spaans en Zweeds als nieuwe talen. Spaans vind ik gewoon een belangrijke taal en Zweeds leek mij wel leuk voor erbij. Zeker omdat ik vaak blogs uit Zweden lees ^^! Straks heb ik die vertaalknop niet meer nodig ^^!
 
Nu is leren veel leuker en makkelijker en je kan zelf kiezen wanneer je wat leert. Dus geen verplichtingen... HEERLIJK ^^!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten