Dagje Rotterdam met Nina!

Long time no see! Gelukkig na misschien wel een half jaar, zag ik dan eindelijk weer een vriendin van me middelbare schooltijd weer! Nina en ik deden samen de mavo en de havo en kennen elkaar denk ik zeker al acht jaar! Ik geloof dat iemand mij ooit wel eens vertelde, dat als je vriendschap langer duurt dan 7 jaar, je voor altijd met elkaar in contact blijft. I HOPE SO! We hebben al zoveel meegemaakt. Van de mean bitches at school tot de super leuke tripjes door Engeland en Italië ^^!

Anyways eindelijk weer contact! Soms is dat best lastig, want ik werk, terwijl zij niet alleen werkt, maar ook nog school heeft en al op zichzelf woont met haar vriendje Mohsen.
Met een mooi zonnig dagje in Rotterdam moet je wel even een terrasje pakken en genieten van een mojito bij "Coconuts" <3!
Uitzicht vanaf de brug ^^!
Uit eten bij Bazaar ^^! Nog vaker langskomen en ik heb denk ik elk gerecht van het hele menu al geproefd haha!
Me at Rotterdam
Love my city ^^!
 
We hebben dus heel erg genoten van ons dagje samen. Lekker bijkletsen en andere wijvendingen doen ^^! Na middelbare school gaat toch iedereen zijn eigen weg en is het altijd fijn als je je goede vrienden niet uit het oog verliest <3!
 
xxx

Reacties

Populaire berichten