Dagje Liège!

Altijd leuk, spontaan even een dagje uit! Deze week besloten we naar Liège, oftewel Luik in België te gaan! Doordat er overal Frans wordt gesproken is het net alsof je naar Frankrijk bent afgereisd =P! En mijn Frans... tja... zes jaar middelbare school is voor niks geweest ben ik bang.
Maar het was wel leuk om er even uit te zijn ^^!
City art.
Drankje doen met mijn zusje ^^!
En een crêpe <3!
Luikse straat ^^!
Ik zou geen groentemeisje zijn als ik niet even bij andere groentewinkeltjes kijk ^^! Sinds ik die baan heb, vind ik bijna elk groente en fruit winkeltje super interessant haha!
The City!
Kleurrijke gebouwen ^^!
Plaats om je post te dumpen! Ik had zo'n Engels uitziend ding er niet eens verwacht, maar super leuk om te zien. Tja, Engeland fan hé haha.
Zicht op het water.
 
Dus weer een nieuwe stad toegevoegd aan mijn lijstje ^^! Mijn ouders moesten gelukkig in die stad zijn, anders zat ik nu thuis mijn kamer op te ruimen... Dan is dit weer even wat leuker ;)!
 
xxx!
 

Reacties

Populaire berichten