Clean your past

Eindelijk weekend! De mijne was vandaag al begonnen aangezien ik niet naar me werk hoefde!  Morgen begint augustus en dan ook de verjaardag van mijn lieve neefje Jason ^^!
 
Vandaag was er eindelijk een zonnetje en heb ik alle troep van mijn kamer naar buiten gebracht om daar op te ruimen. ongelofelijk hoeveel Hitkrant'tjes, Girlz!, Bravo, Popcorn, Stars en Grazia's ik heb weggegooid! Ik denk dat ik zeker wel tussen de vijf kilo en tien kilo aan tijdschriften heb weggegooid! De meeste tijdschriften bewaarde ik al sinds middelbare school, want dan stond Tokio Hotel erin of Hilary Duff, Benelux' Next Top Model, Hollands Next Top Model and so on!
 
Okay, eerlijk is eerlijk. Ik kan nog niet van alle tijdschriften afstand doen, maar ik heb al zoveel weggegooid!  Hopen dat ik snel weer wat volwassener wordt en afstand kan doen van die "tiener dingen." Voorlopig verloopt het proces langzaam, maar er is vooruitgang haha!
Nu maar lekker tapas eten, enjoy your weekend ^^!
 
xxx!

Reacties

Populaire berichten