Studeren, studeren & studeren!

Ach, flink bezig met bedrijfseconomie! Ik wist niet, dat ik iets zo saai kon vinden haha. Concentratie is dus weer ver te zoeken. Voor mijn rijtheorie ben ik pas al geslaagd, dus nu alleen deze toets nog (okay en een rijpraktijk). Ben sinds deze week weer begonnen met rijlessen en wie weet haal ik het dit jaar dan eindelijk! Dan kan ik die droom die ik sinds middelbare school heb waarmaken. Ik had altijd het idee om met de auto een roadtrip naar Gibraltar te maken met wat vrienden en daarna via de kustlijn weer terug naar huis te gaan ;)! Hoe dan ook, elke vooruitgang is een vooruitgang, dus I am on my way again ^^!

Alleen bij deze bedrijfseconomie toets is het belangrijk dat ik in één keer slaag anders moet ik het volgend jaar weer proberen. Dus er zit hier weer meer druk achter. Maar hopen dat ik het haal dus, dan heb ik weer een extra diploma erbij ;)!

Dus au revoir, want als ik die toets niet haal dan ga ik het mezelf niet meer vergeven dat ik aan het bloggen ben haha!

xxx

Reacties

Populaire berichten