Leighton Meester covers Lovefool!

Sinds een korte tijd ben ik enorm verslaafd geraakt aan Gossip Girl! Het was eerst niet de bedoeling, want toen ik het aantal seizoenen en aflevering zag, dacht ik al van: "ohhh there goes my life!" Maar dan kom je erachter dat meerdere mensen het kijken en ga je de uitdaging toch aan. Bam! Verslaafd!
 
Deze week kwam ik toen een filmpje tegen van Blair Waldorf/Leighton Meester ^^! Ik wist al dat ze ook bezig was met muziek, maar ik had daar nog nooit echt naar geluisterd. Tot nu!

Leighton Meester werd uitgenodigd bij The A.V. Club  en deed daar een cover van het nummer "Lovefool" (origineel nummer van The Cardigans). Eerst zei de titel mij niks, maar toen ik het refrein hoorde kwam alles weer boven. Het is zo'n leuk nummer en ik kon me wel in de tekst vinden haha ^^! Het is zeker het kijken en luisteren waard!
 
Enjoy your day <3!
 
xxx
 

Reacties

Populaire posts